今日係9月1號 姐係開學日lo~
一起身 都重有d未訓醒~
冇計嫁 都係要返~
上車見到brian同洋洋~
brian冇lala同我講早晨~
有d唔知點答佢好lo=v="
第一日返去就比人捉o_o"
上到班房知道miss宋同溫sir做班主任~
佢2個係到吵 溫sir又冇得出聲~
成班都係到笑到傻~哈哈
放學同晨峰 王文竣個d去左唱k~
唱完k諗住去仁愛堂督波~
點知又冇枱 之後過左平果督~
坐的士過去個時 個c機真係最撚on9~
冇起標計$已經kid嫁la~
重要落車比$個時~
我比一張10蚊紙佢 佢重可以找返7蚊比我~
5個人 3蚊搭的士我都係第一次試~
去到平果 又5知痴咩線~
手風超順 win到手都軟埋~
打完波之後就各自散lu~
我諗真正上堂之後都冇咁多機會出去玩lu~
|