就黎又返學la~ 大家買曬書未呢~ 晨峰呀暉想去學拯溺~ 希望佢地學有所成la~ 我自己都努力中~ 但我要10月生日之後先考得 都好既..有得練多d~ 好掛住洋洋呀... 想快d返學呀~ 5好咁快完中5就好la~
e2日去左旅行~ 間酒店係超靚~ 睇表演又見到個鬼妹幾靚喎~ 可惜唔記得影相=="~ 最難忙其實都唔係呢d~ 係走個時去到碼頭先知漏左證件係酒店~ 之後老豆比左$400坐的士返去攞~ 係個時我覺得自己好對唔住佢lo~ 真係一個難忙既旅行~
最後一年~希望同全部人都可以fd~ 咪中5完左之後就可能唔會再見嫁la~
岩岩去完camp返home~ 琴晚冇教好訓~超辛苦~ 但係e個camp都學到好多野~ 對神都加深左了解~ 呀強之前同我其實係好似~ so佢幫左我好多~ 唔純潔既愛情~ 神係唔會祝福~
希望自己會得到神祝福既愛情~
我們愛~因為神先愛我們
都好耐冇打日記lu~ 最近真真正發現自己好缺乏主動~ 同埋開話題都真係唔掂~
愛情既魔力真係好大~ 可以令人完全改變~ 但點先可以得到la~ 咁就要靠自己la~
always love you~♥
一整返上網即刻bt返d野睇~ 冇得上網既呢幾日悶到嘔屎~
日日都有一個名係腦海轉~ 無奈我心中有她~ 但她的心中不是我~
愛一個人唔一定要得到~ 只求對方開心~ 我明的~ 但有幾多人可以做到呢!?