今日,係社制的籃球賽...
我梗係想立社勝出啦.
[ 我係立社的一分子嘛]]
不過,最後都勝出..
唯一可惜的係: 要到圖書館當值
睇唔到籃球賽>.<"
放學那時,依然WINDY
依然陪WING WING行那條路......
一切都好平常... 一點都唔特別 //;
只覺得:WINDY DAY 好煩.. 吹亂我的頭髮
直到那條路,我仍然低下頭弄好我的頭髮
一抬高頭我就見到佢
我唔知佢記唔記得我
但有一點我可以肯定: 我還記得佢係邊個...
[ 佢轉左校...//
佢望著我,
但我唔想畀佢知我還記得佢
於是就轉個頭到別處
之後,我再偷看佢
點之佢一直係度"叮"著我
[ 當時有D無奈... 自己都十幾歲啦~~ 仲咁低B ]]
0.0 最後,咪當佢透明囉
[[ 佢LOR 好過我LOR ...]]]//,.
雖然短短幾秒鐘,
但已經歷過這樣多的事...
一直認為:只有別人記得我,我唔記得人
原本這是錯的
只要有心記著一個人,
就永遠唔會忘記
無論係咩人都會記著
|