今日係Halloween,哈哈∼好開心∼!
今日好想食壽司,雖然你病左,但知我想食壽司,你都陪我去...
我地去左MK金太郎...d三文魚好正∼!
之後去行街,我睇中左條裙,你知我鐘意就二話不說買左比我。
你對我太好喇,我都唔知點好∼!
因為太耐冇同你影貼紙相喇,好想影,又影返o個部,可以入落電話度∼!
之後你想買polo恤衫,就同你去左9龍塘polo買左件黑色的恤衫,$730,好貴呀∼!
行街行到攰,咁返左你屋企食飯,,,
其實我真係好想去E-max嫁,但你聽日耍返早,所以先至同你講我唔去∼!^^
今日好多謝你~!
分類: 未分類 |