今日冇咩特別野發生,不過好辛苦,病病地,M痛...
今日唔洗入hall,所以冼sir多左堂英文堂,即係3堂。
之後放學Ms Leung唔得閒同我地補課,不過佢叫左冼sir上。
咁就無喇喇要對多佢2堂...
不過今日上英文唔覺得悶,佢有時都會講下笑話,如果以後上堂都咁就好喇∼!
2隻不同的貓貓∼!
今日好悶呀,無聊的日子∼討厭的星期日!明天又要上學了∼!
今日個頭好痛,冇返學校補課!
加旋打俾我,我就叫佢陪我去食野,順便去英皇報名補英文。
報完名見有小小時間就去食d野,是但入左間鋪頭食野。
我諗唔到食咩好,就叫左個車仔麵。
嘩!勁難食囉∼得d蘿蔔好食,成碗野,我只係食蘿蔔∼
跟住返去補習,個幾鐘之後就完喇。
咁就同加旋去小巴黎食野,今次d野好食好多∼!
返到屋企就要整雞翼俾你食,不過我細佬試完之後話太咸...
哈∼你食完之後又覺得點呢???