天氣冷了,朋友們要著多件衫呀。
今日6:55am起身沖涼,嘈醒埋你,sorry!
7:20am落到去黃大仙MTR,7:50am返到青衣。
見有d肚餓就去7仔買野食+野飲∼∼∼
返到學校岩岩好!
lunch,同Mandy去market買飯食,ok好味∼
知道學校旅行去赤柱,好呀...好呀...
PE堂冇帶PE衫,拎左黎溫中史,溫唔入腦囉!
放學要補中史+測驗,溫d野全部唔記得晒,肥硬!
今日我地影班相...唔知影成點呢???
上Maths,阿sir話賣大包,唔洗我地補maths...
d同學個個都勁開心∼wakaka!
夜晚去左接你收工,見到我係咪好開心呢?
雯:生日快樂!