[♥]!`2007-03-02.)*'
今日記得帶相機啦* 今朝上左I.S,,派Quiz,, 唉"個分低到,,,=..= 跟住就上ENG,,CHIN,,PE,,IH,,MATH,,放學 放學之後,,要補課=3= 補緊個陣係咁影相>V<" ↑畫手仔"" ↑星星""" ↑我地班個垃圾桶"""" ↑我個筆袋同我篇VOCA"""
今日記得帶相機啦*
今朝上左I.S,,派Quiz,,
唉"個分低到,,,=..=
跟住就上ENG,,CHIN,,PE,,IH,,MATH,,放學
放學之後,,要補課=3=
補緊個陣係咁影相>V<"
↑畫手仔""
↑星星"""
↑我地班個垃圾桶""""
↑我個筆袋同我篇VOCA"""
2007-03-02 08:01 PM
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]