|
[♥]!`2007-04-06.)*' 今日同呀短,,KATHY,,KAKA,,肥晉去左青衣城 行左一陣,,KATHY話睇戲=] OKOK""BUT 冇場=..= 跟住就去左葵芳到睇* 睇''甜心粉絲王'' 有D白痴,,BUT成日係到爛GAG 都OK搞笑 又買左個拍子機[[350蚊呀陰公!!!!]] 大出血啦今次>3< 唉*又想買個PATRICK COX既銀包TIM 我要努力D啦,, 為左我既銀包>V< 2007-04-06 10:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||