|
[♥]!`2007-04-07.)*' 今日真係好慘呀''] 明明睇左張野話今日要番BAND'' 點知去到學校門口竟然冇開門?! 咁我就當然即刻走人啦-V-* 呵''''跟住就同MIKO去左荃灣食早餐 跟住又行左一陣街街>v<""! [[BUT好多鋪頭都未開=..=]] ''證明左香港人係夜鬼=3='' 由9點幾行到10點幾,,跟住11點幾番到屋企 跟住狂睇死亡筆記+少年陰陽師 ↑唔錯唔錯,,幾好睇!>V<!! 就係就咁過左成日=3=''] 2007-04-07 07:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||