|
[♥]!`2007-04-25.)*' 今日勁火囉! 死人唐蓮燈,,你知唔知你好黑人憎呀! 聽到你個句"你今日實死啦!!" 勁火囉! 算, ,我忍你!跟住我就怒啤佢啦,,佢冇野好講 跟住上IS. . .做IH NEWSPAPER// 落堂,,MS POON叫我,MIKO,MANDY,KAREN留低 問我地做咩唔去喎YESTERDAY 我地4個都話要補習,,佢冇野好講XD LUNCH,,我地做左一樣野[有份既知啦!!-___-] 跟住又上堂啦,,,放學去左荃灣 又食魚旦-V-好味!! 2007-04-25 08:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||