|
[♥]!`2007-04-28.)*' 今日勁開心呀""]] 真係要多謝班今日係保祿考試既人呀 就係因為佢地,,所以我今日先唔洗番BAND咋!! 最衰冇WEAR便服啦-____- ! 早知唔扮乖女=3= 同左MIKO睇"刺青",,真係幾無聊下. . .!! 睇完之後, ,我諗係因為影院入面太暗既關係 一出到去出面就(見光死), ,超殘眼 2007-04-28 08:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||