|
[♥]!`2007-04-22.)*' 今日同MIKO去左圖書館借書做大讀書報告 ↑很乖的說*]]xD 我就借左本叫"神啊!請多給我..."既書,, MIKO就借左本偵探既小說 貪佢易作-V-!! 跟住我地諗住去長[髮]M記到做啦,, 點知出左圖書館既門口有3個人走過黎同我地講耶穌-__-!! 無奈囉-0-""!! 我O哂咁聽佢講=..=" 半粒鐘後,,佢地終於入正題啦----入教=3= 真係唔知點答佢地好,,唔係幾想入囉*] 我同MIKO就話番屋企問呀媽,, 佢地又話叫我地比個MSN+電話佢地 話要聯絡下個D喎 唉!都唔知佢地係咪真係會打黎呀! 2007-04-22 08:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||