|
[♥]!`2007-04-23.)*' 今日又要番學啦*]] 朝早上DEAR DAY,,有2個MATH CLUB既人走入我地班課室 要做QUIZ ?!D數煩到呀媽都唔認得=3=!! 跟住上IS,,MATH,IH,,PTH PTH要口試呀!慘* ENG " MISS NGAN冇番,,去LIBRARY 跟住上CHIN,,MATH→放學xD 同左MIKO+FANNY去左荃灣行CRAZY ROOM,, 買鞋仔* 100%開心>v<!! 2007-04-23 10:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||