|
[♥]!`2007-04-30.)*' 唉. . .有咩理由, ,今日要番學=3= 慘* 朝早上VA, ,MRS.WONG講埋哂D白痴野// 悶到飛起 跟住上ENG,,CHIS LUNCH. . . 又同MIKO+MANDY出去食 跟住上埋IS,,RME,,MATH 走得!! 放左學同FANNY+MIKO去左荃灣買禮物比MANDY 行左好耐. . .好累呀=口= 2007-04-30 09:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||