|
[♥]!`2007-05-11.)*' 今日放SUMMER TIME`好HAPI 朝早上ENG:填番張FORM HEC:縫布 CHIN:發夢! IH:唔記得左-_____- MATH:嘿嘿嘿. . .同VIOLET+KAREN玩傅紙仔 ORAL:做訪問 CHIS:知道左晉惠帝係個白痴!XD 跟住一打冷鐘就沖左落左LOCKER 擺野` 跟住跑去搭車去葵芳 可惜,都係趕唔切去奧運 算!睇3:50個場 哈哈哈,,我今日去睇(十分愛) BUT睇完就覺得唔好睇囉-0- '哂'錢的 2007-05-11 08:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||