|
[♥]!`2007-05-07.)*' 今日又要番學啦, ,唉. . . LUNCH. . .要儲錢錢. . .所以食麵 放學見到SUE玩筆仙. . . 我就冇佢咁夠膽啦-0- 跟住我見到MIKO拎本聖經過去佢到玩野 我又玩-V- (個時有咩得罪,依家講番句SORRY!) 2007-05-07 05:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||