|
[♥]!`2007-05-21.)*' 今日係星期一`又要番學啦T^T 慘! 朝早出左門之後呀媽先買我有冇帶傘 玩野??早唔問遲唔問依家先黎問?! 下次問唔該早D啦T^T 真係比佢講中左 冇帶=3= 番學. . .上HEC 整糯米滋 咪唔錯!!! 上堂. . . . . . . . . . . 放左學去MK 去左旺中+信和 食左碗米線-------辣到飛起=__,= 不過辣得黎都幾好味! 唔記得帶呀-_____- ! 2007-05-21 08:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||