[♥]!`2007-06-02.)*'
今日7:30就起左身 8點出門口`遲到" MIKO,不要怪我!我都係學你既XDD 番到學校就9點2 遲左2個字=算! 跟住練啦. . . (好比心機咁練! ) 上堂,吹得算OK啦 夾BAND**吹[魔X王] 完全跟唔到-_____-" 跟住去左食KFC" MIKO媽. . .多謝你張YES卡XD 3點到番左屋企:))
今日7:30就起左身
8點出門口`遲到"
MIKO,不要怪我!我都係學你既XDD
番到學校就9點2
遲左2個字=算!
跟住練啦. . . (好比心機咁練! )
上堂,吹得算OK啦
夾BAND**吹[魔X王]
完全跟唔到-_____-"
跟住去左食KFC"
MIKO媽. . .多謝你張YES卡XD
3點到番左屋企:))
2007-06-02 09:10 PM
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]