[♥]!`2007-06-13.)*'
今日考MaTh''難!! 我溫佢唔考得少,我唔溫佢考得多-33- 唉*只怪我太懶-_____-" 今朝本來諗住6:30起身溫陣 可惜周公話我唔記得拎野 So訓番!! 可能因為擒日太夜訓[11點咋喎-0-] 加上d數太麻煩既關係 超眼訓!-____-zZZ"!!! 跟住呢...同MiKo去左食McDoNaLd!
今日考MaTh''難!!
我溫佢唔考得少,我唔溫佢考得多-33-
唉*只怪我太懶-_____-"
今朝本來諗住6:30起身溫陣
可惜周公話我唔記得拎野
So訓番!!
可能因為擒日太夜訓[11點咋喎-0-]
加上d數太麻煩既關係
超眼訓!-____-zZZ"!!!
跟住呢...同MiKo去左食McDoNaLd!
2007-06-13 07:10 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]