[♥]!`2007-06-15.)*'
今日''考HeC+pTh+ChIn LiStEnInG'') HeC...冇溫過=] pTH同cHin都oK! 12點3放學.___. 跟住去左搵MrS.tSuI WiTh ApRiL!-33- 比人鬧?!唉...,,預左* 冇記野算我好彩!-V-! 跟住去左葵芳買YeS=]
今日''考HeC+pTh+ChIn LiStEnInG'')
HeC...冇溫過=]
pTH同cHin都oK!
12點3放學.___.
跟住去左搵MrS.tSuI WiTh ApRiL!-33-
比人鬧?!唉...,,預左*
冇記野算我好彩!-V-!
跟住去左葵芳買YeS=]
2007-06-15 07:15 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]