|
[♥]!`2007-06-26.)*' 今日9點幾起左身" [^依排痴左,,早左起身-33-} 同左呀媽+姐+哥+嬈去飲茶 11點幾番屋企... 跟住玩電腦玩左幾粒鐘-] (ViOlEt,,你好白痴呀-口-成日搞爛GAg] 跟住同肥晉傾左陣電話 --[我係依到澄清一次,,『擒」日玩電話係被迫]--- 跟住呢`做左幾個BooK rEPoRT【2個咋】 依家先做得個10個;; 一陣點嘔15個出黎>_< 不過算啦,,都係抵我死嫁啦"" 邊個叫我依家先黎做-33-... 2007-06-26 06:54 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||