|
[♥]!`2007-06-22.)*' 今日考OrAl"Ok啦都... 跟住去左黃士心"好多人-33-!! 6A超多人囉-0-! 我地6C好少咋... (唔團結?!] 1:00係黃士心門口集合... 哼哼!我當然唔會準時@V@ 點知D人仲遲過我=..= 入左去一陣就去左M記食野 等黃士心D人放學-] 我地仲''正''左杯野飲TIM-V-! 極品呀XD! 3點幾番番去" 上左5C同6C,, 玩何仔!粉刷大戰! 發現左原來係課室到玩何仔係超好玩的@V@ ^M記"正"既極品 ^沉澱法?! ^想當年係5C留下既痕跡,,,裡面有幾個人既姓嫁... 最左邊個個就係我啦>w< 2007-06-22 10:09 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||