[♥]!`2007-06-23.)*'
今日番BaNd''吹到我冇哂氣... 冇夾到BanD-] 去左影貼紙相* 4點番到屋企,, 不過;9點幾個陣就真係恐怖 我係FoXy dOWN左個影片 點知...原來係鹹片!!-33- 重點係...我老竇係我後面!! 恐怖X999__
今日番BaNd''吹到我冇哂氣...
冇夾到BanD-]
去左影貼紙相*
4點番到屋企,,
不過;9點幾個陣就真係恐怖
我係FoXy dOWN左個影片
點知...原來係鹹片!!-33-
重點係...我老竇係我後面!!
恐怖X999__
2007-06-23 10:08 PM
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]