[♥]!`2007-06-25.)*'
今日9點幾起左身" 對於我黎講真係太早啦... T^T本來諗住今日可以訓到11點先起身 點知...比人嘈醒 1點去左梨木樹 同MaNdY,,MiKO,ReN,viOlEt玩國王gAme 跟住上左MaNdY屋企玩T/D 6點幾番左歸...
今日9點幾起左身"
對於我黎講真係太早啦...
T^T本來諗住今日可以訓到11點先起身
點知...比人嘈醒
1點去左梨木樹
同MaNdY,,MiKO,ReN,viOlEt玩國王gAme
跟住上左MaNdY屋企玩T/D
6點幾番左歸...
2007-06-25 11:13 PM
[ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]