[♥]!`2007-07-05.)*'
幾經辛苦T^T我終於上到網啦 冇得上網真係慘!!!-] 講番岩岩,, 同MiKo,MaNdY,KaReN個D傾電話 突然,,ViCkY問MiKo學校有冇打黎... 咁快打?!唔好嚇我T^T!!! 仲要係班主任打TIM?! 死得啦!!!留班既話實比MrS.tSuI噴死-33-! 不過AnItA又話今年F.1唔洗留... 希望啦!!!
幾經辛苦T^T我終於上到網啦
冇得上網真係慘!!!-]
講番岩岩,,
同MiKo,MaNdY,KaReN個D傾電話
突然,,ViCkY問MiKo學校有冇打黎...
咁快打?!唔好嚇我T^T!!!
仲要係班主任打TIM?!
死得啦!!!留班既話實比MrS.tSuI噴死-33-!
不過AnItA又話今年F.1唔洗留...
希望啦!!!
2007-07-05 04:06 PM
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]