| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
[♥]!`2007-07-07.)*'
今日又係要番BaNd`
起身個陣我決定左我下年都係唔學啦'
實在太想訓較,,zzZ
KaKa!
懶左好多!'
學完我又冇夾BaNd啦-]
要同MiKo去見小美*v*!
我地就勁快咁去愉景啦'
點知,,原來係3點先開始-33-!
激死!!早左咁多...點HeA?!
跟住去左KFC食野._.
珊黎左一齊-v-
^[跟佢不太熟}
佢霸左位*v*!
個到可以睇得好清楚!
我地係個到HeA!
係我地HeA既途中,,有D人成日無啦啦插入黎`
走既都算''有幾個仲要冇走到!
[個位你霸的嗎??!插入黎算什麼意思??
打尖麼?!有家教嗎你??要霸好位的話請早點來!!}
^雖然個位都唔係我霸xD!
不過佢仲要推推推...本來空間好闊既我地比佢推到好'bIg'!
有冇搞錯-33-!!?3
跟住我地又推推推...總算多番小小位-]
2點幾個陣晉,琳,短都黎左*v*!
跟住3點幾個陣...小美都未黎'
等等等...大概4點鐘佢黎左[不太記得!]
真人同上鏡冇分別!幾靚仔*
跟住都算啦,見到一面..走左
因為我唔係鐘意佢的'
又'BiG',,-33-..!
跟住晉,短都去左我屋企!
幾好玩...
我地拎番D風紀帶出黎玩...扮野xD!!
2007-07-07 11:29 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 178 | »
|