[♥]!`2007-06-30.)*'
今日又要番BaNd" 唉*真係唔想番-33-! 又要交家長信.... 今日我終於有夾BaNd啦[被迫!} 搞到1點先放呀-口-! 跟住肥晉同呀短去左我屋企 做暑期作業... 8點同左肥晉+呀短去睇煙花{無唔無奈?!] ^係我樓下睇-33- 個D唔識爆既煙花... 真係好[煙]同好[花]! 睇完去左海記食野" 差D笑到噎死XD!
今日又要番BaNd"
唉*真係唔想番-33-!
又要交家長信....
今日我終於有夾BaNd啦[被迫!}
搞到1點先放呀-口-!
跟住肥晉同呀短去左我屋企
做暑期作業...
8點同左肥晉+呀短去睇煙花{無唔無奈?!]
^係我樓下睇-33-
個D唔識爆既煙花...
真係好[煙]同好[花]!
睇完去左海記食野"
差D笑到噎死XD!
2007-07-01 06:33 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]