|
[♥]!`2007-07-10.)*' 今日MiKo同ReN都冇番! 果然係2姊妹!2個一齊唔番... 跟住去左HaLL,,爆悶囉-] 跟住又去CoVeR,,聽講座'' 聽完以為走得啦,,點知未喎*0* 要1點幾先走得呀!-33-! 跟住同LeT,MaNdY去睇FASHION SHOW! D衫幾靚! 1點30走左... 即刻番屋企! 今日小6放榜Lu 唔知D小6派成點呢*v*[奸xD] ◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆ 得番1日係1E啦` 有D唔捨得...[小小咋!] 第日得番4班,,唔知105會變成咩課室呢?! ◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆ 2007-07-10 08:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||