|
[♥]!`2007-07-20.)*' 今日同呀短,晉,何強去左書展'' 去左灣仔間7仔買票-] 點知之後晉唔見左張票-V- 哼哼!50蚊咁就冇左啦佢XD!! 我地入到去個展覽廳就發哂癲咁拎D贈品*v* KAKA!拎左好多>\/< 重到死-___-'' 何強最輕-\/-拎左幾本書咋佢-O-! 輕得佢.__.! 跟住我地勁屈佢幫我地拎野XD!!! KA!佢又出奇地肯喎-____-'' 跟住7點先番到屋企=..=! 2007-07-20 10:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||