| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
[♥]!`2007-07-14.)*'
今日又要番BaNd`
差少少冇起到身
好彩MiKo打左黎叫醒我-]
番到去玩(7級豬]
幾好玩!我係5級豬-V-!
輸左個位要唱歌跳舞`
笑到我痴線XD!
跟住放左就同晉+短去葵芳
見到FiOnA!
本來就霸左個靚位._.
點知前面個位係到舉牌-33-!
激死!!"
3點幾走左...
搭小巴番歸''
點知搭錯方向-33-
去左總站!
但係最得意既係搭搭下又去番上車個到`
不過坐係我後面個位女仔真係勁!
勁大聲講話:[我想試下用杜蕾絲!]
跟住又話有咩味有咩味,,笑到我死XD!
跟住去左商場HeA左陣就番屋企`
見到以前既小學同學,,又食煙又化妝. .
洗唔洗呀-口-?!
2007-07-14 10:18 PM
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 178 | »
|