|
[♥]!`2007-07-24.)*' 今日同短,晉,何強,顏生,短既2個FD去左西9` 清場個時笑爆咀! 玩'逼人',,我以後都唔會再同晉玩依樣野-___-''!! 實在太恐怖!=..= 跟住燙完冰,,入番去溜啦._. 個場到有個呀叔,,溜冰超勁'' 佢無啦啦勁快咁溜去何強後面 跟住大叫,,嚇死何強.. 笑到我肚痛XD! 跟住何強同人[短個FD]嘈-33-! 仲嘈到喊TIM!![人生第2次見佢喊] 之後都冇再嘈番... 跟住我地玩掉冰-V- 哈哈!對唔住呀顏生... 有冇掉死你呀?!XD! 跟住溜完就去左影貼紙相*v*! 不錯不錯! 跟住番到青衣就去左M記... 2007-07-24 08:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||