|
[♥]!`2007-07-21.)*' 今日同MiKo,MaNdY去左唱K` 唱到3點幾走._. 葵涌廣場真係勁多人賣書-______-'' 跟住我地去左新都會上面個公園坐'' 賭$我WIN左$10*v*!哈哈''' [估到我地賭咩嗎??XD} 跟住4點幾同MiKo去9龍面交 比MTR D人話我地-33-` 激鬼死...! ----------〃 MaNdY講得岩... ---[愛情真係會令人盲目!] 2007-07-21 10:09 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||