|
[♥]!`2007-07-16.)*' 今日同ReN,MiKo,MaMdY去左西9溜冰 3點幾先到` 不過ReN黎係勁估唔到囉-] 果然有口齒喎! MaNdY同ReN都唔識溜'' ReN係咁尖叫;; ''冷靜D!!'' 原來佢係好有哥哥緣.v. 係佢就跌既時候,, 哥哥就伸出佢個隻溫暖又大既手XD 去扶住ReN! -------設計對白-------------- 哥''唔洗驚!如果你跌既話,我會抱住你!'' ReN''我知道啦~~~哥!'' ---講笑咋!唔好嬲!---------- 跟住溜到5點幾就走左LU-V- 2007-07-17 12:50 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||