[♥]!`2007-07-18.)*'
死人LeT!今朝9點就打黎嘈醒我.\ /. 仲要係特登TIM>..<!玩野咩` 人地仲訓得好地地T^T! 我個好夢呀>口<! 跟住就起左身啦-] 唉!*又悶._. 玩左陣電腦''都仲係好悶...Q/\Q 唉!星期5先出得街呀-/\- 點等呀!?可能未到個日我已經發左毛啦*^*
死人LeT!今朝9點就打黎嘈醒我.\ /.
仲要係特登TIM>..<!玩野咩`
人地仲訓得好地地T^T!
我個好夢呀>口<!
跟住就起左身啦-]
唉!*又悶._.
玩左陣電腦''都仲係好悶...Q/\Q
唉!星期5先出得街呀-/\-
點等呀!?可能未到個日我已經發左毛啦*^*
2007-07-18 03:31 PM
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]