[♥]!`2007-07-04.)*'
今日唔洗番學"好開心! 可能依個就係保祿既好處XD KAKAKA! YESTERDAY比老豆激到一肚火!!! 去CAMP都唔比?!-33-! 有冇搞錯!死都以為我係同D唔3唔4既人去!!! 激死我啦... 講番今日... 11點幾起身-] 打左陣機;睇漫畫! 悶到...-33-!
今日唔洗番學"好開心!
可能依個就係保祿既好處XD
KAKAKA!
YESTERDAY比老豆激到一肚火!!!
去CAMP都唔比?!-33-!
有冇搞錯!死都以為我係同D唔3唔4既人去!!!
激死我啦...
講番今日...
11點幾起身-]
打左陣機;睇漫畫!
悶到...-33-!
2007-07-04 05:18 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]