[♥]!`2007-07-02.)*'
今日10點幾起左身啦" 比起YeStErDaY早左好多! [擒}晚悶得滯...做暑期作業!? ^自己都唔敢相信!!-33-! 中文做淨聆聽同作文咋! 突然覺得自己好勁xD!!! KAKA!大概癲了-] 不過諗起MaTh呢... 唔想做呀-口-! 抄罷啦=P! 有邊個好心人肯借比我??*v*?
今日10點幾起左身啦"
比起YeStErDaY早左好多!
[擒}晚悶得滯...做暑期作業!?
^自己都唔敢相信!!-33-!
中文做淨聆聽同作文咋!
突然覺得自己好勁xD!!!
KAKA!大概癲了-]
不過諗起MaTh呢...
唔想做呀-口-!
抄罷啦=P!
有邊個好心人肯借比我??*v*?
2007-07-02 02:25 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]