|
[♥]!`2007-06-06.)*' 今日上VA又畫個幅唔知咩畫*亂畫xD 跟住RECESS就搵DC-33- 唉*都唔知洗唔洗記野TIM'']] 算...雖然我已經有依個心理準備好耐 RME要帶祈禱=煩!!! 放左學去左KAREN屋企食 2點幾番番學校,做D&D=] 因為遲到,所以勁跑上4樓做NEEDLE WORK 搞到塊面勁紅 仲比MRS.MAN問我係咪敏感TIM-_____- 跟住幫MANDY縫塊布'']] 做完就同左FANNY+MIKO去左荃灣 累x9999999999999999999999!!! 2007-06-06 06:43 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||