|
[♥]!`2007-06-01.)*' 今日DAY4` 上I.S唔洗上LAB 可惡!! >_< ! 冇得傾計啦=333= ENG成班一齊上=睇碟 CHIN讀野 跟住PE. . . 打D唔知乜波-0- 都OK既 IH做WS,成班激到MS.YIP死死下XDD MATH派卷 VIOLET. . 我知你高分過我 你洗唔洗咁囂呀-0- 你唔好唔記得你上次份QUIZ 我個分係你2倍有多!! WAKAKA. . .跟住同VIOLET打黎打去XD 放學去左KAREN屋企 佢部腦真係好. .一D都唔LAG!!! 跟住要番學校考ORAL 差小小遲到!!險!!! 走個陣仲抽筋TIM 唉!慘~ 2007-06-01 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||