|
[♥]!`2007-05-31.)*' 2日冇打BLOG啦` 今日打番' ' 今日同左KAREN+MIKO+MANDY+FANNY去左MK 去左影貼紙相`信和XD 勁好笑囉! 去信和買相. . .我+FANNY+MIKO係咁睇 BUT我冇佢地咁癲 佢地成個師奶咁 見到D相隻眼發哂青光XD 唉' '癲埋今日就冇得癲啦T^T 11號就EXAM`要溫書啦= = 雖然溫書依D野始終都係唔岩我 但係. . .我係被迫的!!T^T 呀媽又唔比玩電腦= = 唉!點捱. . . (雖然我會偷偷地開XD) 不過都要扮下乖嫁 真係可憐! 2007-05-31 10:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||