|
[♥]!`2007-05-23.)*' 今日DAY 5 MIKO冇番,等我同KAREN仲好♥咁幫佢攞書 點知佢冇番! MUS差D冇拎書' ' 好彩跑得快姐,唔係就. . . . . . 跟住考試,唱歌-_____-'' IH: DICT. . . 16分滿分,全班冇人多過10分XD SO全班要抄一次張WS當做CORR 最慘既就係MIKO,冇番都要做CORR MS.YIP仲要睇死佢 話佢就算有番都唔會合格=慘!-__- ! 放學又要練BAND,4點放 見到KAREN. . . 比佢拉住左留係到 玩T/D =好玩! 5點就閃水!)) 要自己一個番屋企呀今日,唉. . . . . . 2007-05-23 08:34 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||