|
[♥]!`2007-05-01.)*' MANDY生日快樂呀' ' 今日同左ANGEL,MIKO,VIOLET,FANNY去唱K ! 間K房好大呀. . .=口= 真係咁大個女都未去過咁大既K房=3= ! ! 最衰今日唔係去MK唱, ,唔係可以買埋TIE = ] 唱左幾粒鐘. . .散BAND ! ! 去左搵呀短,肥晉+KATHY. . . 又唱過-0- ! ! 跟住行多一陣街,,番屋`企 2007-05-04 01:27 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||