哎呀>.<好煩啊!!!點解會咁架?
最近,好多煩野啊>.<我暗戀果個男仔啊,距居然中意左第二個女仔,仲係我好朋友tim~~我都希望距過得開心既,所以就盡量只係當距好朋友啦!!!我要加油加油加油........忘記距啊! 一定要加油加油啊>.<我無信我會為左距而.............