今日珊姐約左李達明距地去旺角金雞玩,又約埋何帆,方文杰,陳家雯,嚴淑萍距地喎...係佐敦果間麥當勞等!等左好內距地都未黎,得何帆黎左!咁咪準傋係金雞等距地LO,點知係地鐵站見到陳家雯...咪一齊去金雞等其他人LO...又唔知點解,方文杰話唔去金雞,咁咪去等李達明距地LO!@/.....
我地去左金雞好內都未見到李達明距地...居然甩珊姐底喎!何帆又話約方文杰打藍球,於是我地就無等李達明距地啦,想去睇距地打籃球!嚴淑萍係E個時候都黎左...結果何帆幫我地比金雞D費用,浪費左距100蚊咁多...今次係何帆第一次請我,己經好大方GE 啦!
出左黎金雞之後...就去左旺角大球場行左一陣,方文杰就打電話黎,叫何帆去藍田打籃球,我地D女仔又跟埋去....不過係何帆幫我地比車錢,幾好呀∼
係地鐵站又見到方文杰,就一齊去藍田等盧光裕距地!不過要去左方文杰屋企樓下等距換左便服至得,好開心呀~可以去方文成屋企樓下睇下>.<但係又要行好內...係方文杰換杉果陣,我地就順便係距樓下果間7仔食D野..好肚餓呀>.< 我同嚴淑萍都未食曬杯麵,距地就落左黎,搞到我地要扔左D杯麵!幾衰呀~!@#$%^&*唉!!! 距地又話要搭車去唔知邊道見盧光裕喎,又要搭車(小巴)...無幾內就到左,見到盧光裕仲有一個男仔係度叫我地落車...好笑!!!!落左車無幾內,就去藍球場,點知比人地霸曬,遲去一步添..又要搭TAXI去唔知邊道打籃球..唉..頂唔順..仲浪費左我$4蚊添...到左之後,籃球場又比左人做慈善エ作,又一場空!個陣都快6:00啦...距地又帶左我地兜左好多個大圈...仲差d撇甩我地添,個陣嚴淑萍差d喊呀,因為距唔知點返屋企,好彩我地識得問人!都唔知d男仔係咪男仔黎既,一d紳士風度都無,仲係咁跑喎,特別係個盧光裕跑得最快,明知自己跑步咁快阿嘛,仲係度跑係最前,好似好驚我地咁...應該係嚴淑萍至啱!!!我發覺距好似有性別歧視咁!果個方文杰都好唔到去邊,咪睇距外表咁斯文,五官端正,其實距好乞人憎架~雖然有陣時幫過我好多忙~成日係度話我中意距細佬方文成,我咪講唔係咯,仲係度話我扮野,想溝方文成喎~激到我....算,大人不計小人過...
今日搞到我七點幾至返到屋企~比媽咪駡添~~~
|