今日我好開心感去返學...點知係7-11買完水返學校,係學校門口見到任天榮同陳嘉富係學校門口望住曬....邪邪地.....再望過D,就見到方文成同拒地一齊係度....
我見到之後,二話不說感拉住鄉艷莉走第二條路!因為我驚任天榮把口又係度亂感UP野..!\
三十六計...走為上策!哈~我真聰明~~~真為自己感到驕傲啊!