今日又派左hist卷..都ok啦,,
我覺得轉左班之後d成績差左..........(如果你係曾凱晉既話,,你講咩都得=.=')
因為前兩日要交閱讀札記,,我琴日借左本書比劉~但唔記得問佢攞番...
今日就罰$$但唔係佢比囉..反而係我.....
eng miss冇番..我就就功課~
午膳,,我同廖買燒墨魚x食,,曾偉x黎左..佢話要食..我唔比(其實比唔比都冇所謂既)
art miss話我果個漫畫功課好淺色,,我聽日要去補番><"
放學之後我地又去義工~~好開心!!
之後又去打波,,我又係同我唔like既人打波...好衰呀..
以為你變左好人..點知死性不改=.="
唔想同佢地一齊呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|