★肥蘇日記★
sowingyin97
暱稱: 肥So
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
My FB
Charlie So

建立你的 Facebook 電子名片
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
最新文章
2012-05-25
2012-05-15
2012-05-12
2012-05-05
2012-04-30
網站連結
iGoogle
tvb.com
佛教覺光法師中學
雅虎香港
2010 年 12 月 11 日  星期六   陰天


2010-12-11 開心 分類: 未分類

今日超開心
Ha ha

今日同晞晞,屍體,25,何強,肥鍾,茹,fish........去左打邊爐
打完去左崇真隔離個排球場 Hea
勁惡心 lo,玩吐口水 lo

爆埋D樽走左........
去M記買雪糕

之後送晞晞&屍體撘巴士
再送埋25打的
我就閃 lu



2010 年 12 月 6 日  星期一   晴天


2010-12-06 分類: 未分類

今日一番到學校班主任無 la la調我位 lo
調左成2次 lo,咩料
跟住小息見到
Miss Ho咪問佢 lo
之後佢話我好乖,所以調我位隔住D 壞學生 lo
勁囧 wo

放學同翔哥&何強一齊去左博康買野食
何強買左魷魚&小丸子,我食左少少
買左個紫菜撈麵

之後送左何強番屋企,我就閃左 lu



2010 年 12 月 5 日  星期日   晴天


2010-12-05 分類: 未分類

今日我全日都係屋企 lo
勁悶 wo

我唔係玩NDS就上FaceBook & Qooza
好悶呀



2010 年 12 月 2 日  星期四   晴天


2010-12-02 開心 分類: 未分類

今日中史堂好開心 lo
笑笑下就落左堂 lu
快樂既時光真係過得快 )

德育堂;都唔知點解D人係都要撩是鬥非 lo
又搞到人地喊哂,有錢分咩?

小息嗰陣,我竟然唔記得去收功課 lo

 



2010 年 11 月 22 日  星期一   晴天


我的黑色星期一 不滿 分類: 未分類

今日好無奈 lo

勁早起身陪何強過左對面買野飲
係沙田轉火車嗰陣,上錯左 lo;去左火炭
所以就遲到 la

坐係看台到勁悶未攞部手機出黎玩 lo
點知竟然俾
領袖生見到收左

帶左NDS番去諗住放學玩
之後借左俾人玩,又俾D死人領袖生收埋

今日好黑呀 !!!



2010 年 11 月 21 日  星期日   晴天


2010-11-21 開心 分類: 未分類

 今日9:30 起左身,玩電腦玩到11:00
之後去左恆安睇下個運動場係邊(驚聽日去走失嗎)

11,12點到去左屋企樓下個公園同何強打 NDS
之後又過左對面買野飲
跟住繼續打NDS,玩到 6:00

7:15落左何強屋企樓下跑步
(著住拖鞋跑勁攰 lo)

今日差唔多成日都同何強一齊 lo



2010 年 11 月 15 日  星期一   晴天


2010-11-15 疲倦 分類: 未分類

唔知點解今日都無咩點郁過
全身都好攰 lo

今日食左一盒麵&一樽蘋果綠
都淨係用左廿蚊搞掂,飽哂 !!!



2010 年 11 月 10 日  星期三   晴天


2010-11-10 開心 分類: 未分類

真係有少少越黎越鐘意上科學堂
呀 sir 講講下講到個八仙嶺山火事件
呀 sir講到眼濕濕 lo

lunch同翔翔一齊傾計

放學,翔翔諗住同我一齊放學,點知我要樂學組 lo
唉,都唔知點解何有好要欠交D人罰企 lo
勁哂時間 wo

唉........................
聽日要留堂,超無奈
默書冇簽名姐,咁都欠交 lo



2010 年 11 月 8 日  星期一   晴天


2010-11-08 疲倦 分類: 未分類

今日好攰 lo

朝早P.E堂係到考9分鐘長跑
好彩都合格
超攰 lo

lunch之後去左科學館,四圍行勁攰呀



2010 年 10 月 31 日  星期日   清涼


2010-10-31 開心 分類: 未分類

夜晚約左何強佢地去左博康打邊爐
之後,肥鍾買左D啤酒黎飲
係到猜,猜輸左係到飲
超正喎

我飲下飲下都飲左一罐到 lo

平時我都唔飲架
係飲都飲勁少 lo

 

 



2010 年 10 月 26 日  星期二   清涼


2010-10-26 愉快 分類: 未分類

今日超凍 lo,勁大風 wo

今日考中文呀,Ok 易 la

聽日考中史&英文,努力温書



2010 年 10 月 23 日  星期六   晴天


2010-10-23 鬱悶 分類: 未分類

今日超無聊 lo
一早起身坐係部腦到玩到八點

上半日坐係到玩電腦
夜晚就係到温Math & 科學

今日過得超無聊 lo

希望 Test 得好D
高分D,努力 努力



2010 年 10 月 21 日  星期四   陰天


2010-10-21 無奈 分類: 未分類

都有好耐好打blog la
see 完remember留低你個CoMment ar

聽日就統測 la
聽日 test 佛學&I.H兩科背問答都背到扒街

希望聽日個風打唔成呀!!!
如果唔係一連四日統測,肯定溫扒街 lo

今日小息,班主任無 la la行過黎同我講話咩樂學組仲有位 lo
都唔知咩黎 lo
超囧 lo



2010 年 10 月 8 日  星期五   陰天


2010-10-08 鬱悶 分類: 未分類

 今日勁悶 lo
一來翔翔病左冇番
二來有三次小測 lo,煩到扒係到 lo

放學去左7仔一陣
之後就走左 lu



2010 年 9 月 27 日  星期一   晴天


2010-09-27 愉快 分類: 未分類

 真係越黎越鐘意上電腦堂 ar
一做哂上堂D嘢就可以上網 la
& Photoimpact 都幾好玩 ar
一D都唔悶呀 , Ha ha ha

 



2010 年 9 月 20 日  星期一   雨天


2010-09-20 無奈 分類: 未分類

 今日lunch例牌揾番1B D人一齊
突然有一個中一既女仔對住我做挑釁動作 lo
O Q撚哂,都唔知俾D咩反應佢

放學嗰陣,上左圖書館做埋隻降落傘
3:45就走 lu
O左,D雨由lunch落到放學都未停

番到屋企濕左少少

見到D功課想放落垃圾桶 lo

勁唔想做功課呀



2010 年 9 月 10 日  星期五   晴天


2010-09-10 分類: 未分類

 今日都幾開心呀

lunch嗰陣,俾黎成,晞晞佢地走黎走去玩到勁熱 lo
成身汗,件校服先臭 wo

好撚曾賴屎添 lo
宜家坐係我隔離 lo
煩Q住哂,真係想打巴佢 lo

今日先知,,,,,,,,,,,,唔係不嬲都知原來屍體係唔蝦得 ge
一蝦佢,就發火 la



2010 年 9 月 2 日  星期四   酷熱


2010-09-02 無奈 分類: 未分類

 今日先知2E嗰兩部冷氣原來係廢架 lo
好彩焗左唔係好耐,D 呀 sir 就叫我地提班主任去校務處整冷氣
今日超熱 lo

尋日去左配眼鏡
驗完眼先知,近視深左100度 lo
真係要好好保護住對眼 ar
不過,宜家都少左上網



2010 年 9 月 1 日  星期三   酷熱


2010-09-01 分類: 未分類

 今日好失望 lo
入左2E班,有好多人都唔識 lo

不過都好過留班升唔到 la


 



2010 年 8 月 31 日  星期二   晴天


2010-08-31 開心 分類: 未分類

 就黎返學 la
 超緊張又開心呀

聽日就可以見返D同學 la
同埋聽日就知道自己分咩班 Lu



2010 年 8 月 17 日  星期二   驟雨


2010-08-17 無奈 分類: 未分類

今日勁無奈 lo
我依期諗住去減肥 ge ma

點知一出街就出事 la
我原先諗住去
玩具反斗城買副卡牌式大富翁 ge,勁好玩 ar

之後,入左去無印掃貨,買左爆谷,蝦片,奶片,麥茶
去埋玩具反斗城,買副牌,but 揾唔到 lo
不過買左包糖,臨走嗰陣仲買左杯雪糕 ar

嘩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
肥死 la


尋曰,short 左 lo

原本諗住蚊個NDS 插 So 
點知上下分開左,見到入面D野
無啦啦好似傻左咁,擺左隻手指落去 lo
就係咁就觸電 la
超囧 lo
係人都知插著既電掣係有電 ge la
唉....................................



2010 年 8 月 10 日  星期二   時晴時雨


2010-08-10 無奈 分類: 未分類

 宜家有少少鐘意上yahoo Bid 野

今日朝早,一早起身去左對面匯豐入$$
我明明望到招牌係匯豐先入 ge ma
(唔知係未訓醒)
我入到間銀行見到 嘩!!!勁少人 wo
 (因為ar 媽話匯豐好多人 ge bo)
之後,咦!到我 la 喎.
緊係行埋去 la
我同個職員講:唔該,幫入e個銀碼落e個户口
佢話e個户口係匯豐 ge
我話乜e到唔係匯豐咩
佢話唔係呀,e到係上海商業 lo
勁樣衰 lo



2010 年 8 月 8 日  星期日   晴天


2010-08-08 呆滯 分類: 未分類

 宜家機乎日日都屈係屋企 lo
悶到爆炸 lo
日日都係到做宅男,簡直想死 la



2010 年 7 月 30 日  星期五   陰天


2010-07-30 開心 分類: 未分類

 今日好 kai 心 ar

約左個 fd係禾輋商場到等
由於驚自己甩佢底
所以早左兩個鐘頭去到(聽落真係傻傻地)

因為佢好耐都未到,我就周圍行下

不過行完就勁攰 lo



2010 年 7 月 28 日  星期三   雷雨


2010-07-28 不滿 分類: 未分類

 都唔知點解有 D人可以交低D工作俾人
但係佢又唔相信此人能否信任

就算你自己親人又點 ar
佢遲終都唔會信任你 ge la

佢淨係識坐係到做指揮官
自己又唔識親力親為
淨係識係人面前指指點點


(配合宜家既心情)
睛天霹靂



2010 年 7 月 24 日  星期六   晴天


2010-07-24 不安 分類: 未分類

 唔知做乜

由尋晚開始又不安又驚
但又唔知驚乜

有時又覺得自己好 lonely



2010 年 7 月 23 日  星期五   晴天


2010-07-23 愉快 分類: 未分類

 都有好耐冇打邊qz la

放暑假原來真係好 bore ge
唔係玩就做功課

我有時反而覺得翻學比放假有趣得多
放長假零舍bore,如果翻左勁多日學,放一兩日假都幾開心架 bo

總之,放長假就悶到爆 la

唉!........



2010 年 7 月 12 日  星期一   晴天


2010-07-12 忿怒 分類: 未分類

 我啱啱先知我呀嫲姓架 lo
又好Q鐘意鬧人似隻牛lo
如果我係牛就撞Q死左你好耐 la

佢越黎越賤 
真係勁想摑佢 lo

個樣柒下柒下自己又唔知 lo

正一八婆



2010 年 7 月 3 日  星期六   酷熱


2010-07-03 開心 分類: 未分類

 我見今日成三十幾度咪去糖圓園到食冰

之後,由屋企開始行到去好運中心
行行下見到
麥子,劉啟俊,賴漢峰,王德洪

去到糖圓園嗰陣,叫左個密瓜味雪花冰
由於嗰度有冷氣既關係,竟然愈食愈凍 lo

又去左撈一番到食撈撈
再去山崎到買麵包番屋企 eat



2010 年 7 月 2 日  星期五   酷熱


2010-07-02 不安 分類: 未分類

 尋日去左表姐屋企到燒野食

呀媽今日就喉嚨發炎
去左睇醫生,呀媽睇完醫生eat 左嗰個Doctor俾既藥就坐左係到扯蝦 la

係咁扯蝦超唔服 ar
之後,就叫左+字車入醫院
呀媽叫埋呀妹陪佢入醫院

唔知呀媽宜家點呢?

好野
呀 ma冇事lui
原來係藥物敏感炸

好彩冇事姐