|
|
2010 年 12 月 11 日 星期六  |
2010-12-11  |
分類: 未分類 |
今日超開心
Ha ha
今日同晞晞,屍體,25,何強,肥鍾,茹,fish........去左打邊爐
打完去左崇真隔離個排球場 Hea
勁惡心 lo,玩吐口水 lo

爆埋D樽走左........
去M記買雪糕
之後送晞晞&屍體撘巴士
再送埋25打的
我就閃 lu
|
2010 年 12 月 6 日 星期一  |
| 2010-12-06 |
分類: 未分類 |
今日一番到學校班主任無 la la調我位 lo
調左成2次 lo,咩料
跟住小息見到Miss Ho咪問佢 lo
之後佢話我好乖,所以調我位隔住D 壞學生 lo
勁囧 wo
放學同翔哥&何強一齊去左博康買野食
何強買左魷魚&小丸子,我食左少少
翔買左個紫菜撈麵
之後送左何強番屋企,我就閃左 lu
|
2010 年 12 月 5 日 星期日  |
| 2010-12-05 |
分類: 未分類 |
今日我全日都係屋企 lo
勁悶 wo
我唔係玩NDS就上FaceBook & Qooza
好悶呀

|
2010 年 12 月 2 日 星期四  |
2010-12-02  |
分類: 未分類 |
今日中史堂好開心 lo
笑笑下就落左堂 lu
( 快樂既時光真係過得快 )

德育堂;都唔知點解D人係都要撩是鬥非 lo
又搞到人地喊哂,有錢分咩?

小息嗰陣,我竟然唔記得去收功課 lo

|
2010 年 11 月 22 日 星期一  |
我的黑色星期一  |
分類: 未分類 |
今日好無奈 lo
勁早起身陪何強過左對面買野飲
係沙田轉火車嗰陣,上錯左 lo;去左火炭
所以就遲到 la
坐係看台到勁悶未攞部手機出黎玩 lo
點知竟然俾領袖生見到收左
帶左NDS番去諗住放學玩
之後借左俾人玩,又俾D死人領袖生收埋
今日好黑呀 !!! |
2010 年 11 月 21 日 星期日  |
2010-11-21  |
分類: 未分類 |
今日9:30 起左身,玩電腦玩到11:00
之後去左恆安睇下個運動場係邊(驚聽日去走失嗎)
11,12點到去左屋企樓下個公園同何強打 NDS
之後又過左對面買野飲
跟住繼續打NDS,玩到 6:00
7:15落左何強屋企樓下跑步
(著住拖鞋跑勁攰 lo)
今日差唔多成日都同何強一齊 lo
 |
2010 年 11 月 15 日 星期一  |
2010-11-15  |
分類: 未分類 |
唔知點解今日都無咩點郁過
全身都好攰 lo
今日食左一盒麵&一樽蘋果綠
都淨係用左廿蚊搞掂,飽哂 !!! |
2010 年 11 月 10 日 星期三  |
2010-11-10  |
分類: 未分類 |
真係有少少越黎越鐘意上科學堂
呀 sir 講講下講到個八仙嶺山火事件
呀 sir講到眼濕濕 lo
lunch同翔翔一齊傾計
放學,翔翔諗住同我一齊放學,點知我要樂學組 lo
唉,都唔知點解何有好要欠交D人罰企 lo
勁哂時間 wo
唉........................
聽日要留堂,超無奈
默書冇簽名姐,咁都欠交 lo |
2010 年 11 月 8 日 星期一  |
2010-11-08  |
分類: 未分類 |
今日好攰 lo
朝早P.E堂係到考9分鐘長跑
好彩都合格
超攰 lo
lunch之後去左科學館,四圍行勁攰呀
 |
2010-10-31  |
分類: 未分類 |
夜晚約左何強佢地去左博康打邊爐
之後,肥鍾買左D啤酒黎飲
係到猜,猜輸左係到飲
超正喎
我飲下飲下都飲左一罐到 lo
平時我都唔飲架
係飲都飲勁少 lo
|
2010-10-26  |
分類: 未分類 |
今日超凍 lo,勁大風 wo

今日考中文呀,Ok 易 la
聽日考中史&英文,努力温書
|
2010 年 10 月 23 日 星期六  |
2010-10-23  |
分類: 未分類 |
今日超無聊 lo
一早起身坐係部腦到玩到八點
上半日坐係到玩電腦
夜晚就係到温Math & 科學
今日過得超無聊 lo
希望 Test 得好D
高分D,努力 努力 |
2010 年 10 月 21 日 星期四  |
2010-10-21  |
分類: 未分類 |
都有好耐好打blog la
see 完remember留低你個CoMment ar
聽日就統測 la
聽日 test 佛學&I.H兩科背問答都背到扒街
希望聽日個風打唔成呀!!!
如果唔係一連四日統測,肯定溫扒街 lo
今日小息,班主任無 la la行過黎同我講話咩樂學組仲有位 lo
都唔知咩黎 lo
超囧 lo

|
2010 年 10 月 8 日 星期五  |
2010-10-08  |
分類: 未分類 |
今日勁悶 lo
一來翔翔病左冇番
二來有三次小測 lo,煩到扒係到 lo

放學去左7仔一陣
之後就走左 lu |
2010 年 9 月 27 日 星期一  |
2010-09-27  |
分類: 未分類 |
真係越黎越鐘意上電腦堂 ar
一做哂上堂D嘢就可以上網 la
& Photoimpact 都幾好玩 ar
一D都唔悶呀 , Ha ha ha

|
2010 年 9 月 20 日 星期一  |
2010-09-20  |
分類: 未分類 |
今日lunch例牌揾番1B D人一齊
突然有一個中一既女仔對住我做挑釁動作 lo
O Q撚哂,都唔知俾D咩反應佢

放學嗰陣,上左圖書館做埋隻降落傘
3:45就走 lu
O左,D雨由lunch落到放學都未停
番到屋企濕左少少
見到D功課想放落垃圾桶 lo
勁唔想做功課呀

|
2010 年 9 月 10 日 星期五  |
| 2010-09-10 |
分類: 未分類 |
今日都幾開心呀
lunch嗰陣,俾黎成,晞晞佢地走黎走去玩到勁熱 lo
成身汗,件校服先臭 wo
好撚曾賴屎添 lo
宜家坐係我隔離 lo
煩Q住哂,真係想打巴佢 lo
今日先知,,,,,,,,,,,,唔係不嬲都知原來屍體係唔蝦得 ge
一蝦佢,就發火 la |
2010-09-02  |
分類: 未分類 |
今日先知2E嗰兩部冷氣原來係廢架 lo
好彩焗左唔係好耐,D 呀 sir 就叫我地提班主任去校務處整冷氣
今日超熱 lo

尋日去左配眼鏡
驗完眼先知,近視深左100度 lo
真係要好好保護住對眼 ar
不過,宜家都少左上網

|
| 2010-09-01 |
分類: 未分類 |
今日好失望 lo
入左2E班,有好多人都唔識 lo
不過都好過留班升唔到 la

|
2010 年 8 月 31 日 星期二  |
2010-08-31  |
分類: 未分類 |
就黎返學 la
超緊張又開心呀
聽日就可以見返D同學 la
同埋聽日就知道自己分咩班 Lu

|
2010-08-17  |
分類: 未分類 |
今日勁無奈 lo
我依期諗住去減肥 ge ma
點知一出街就出事 la
我原先諗住去玩具反斗城買副卡牌式大富翁 ge,勁好玩 ar
之後,入左去無印掃貨,買左爆谷,蝦片,奶片,麥茶
去埋玩具反斗城,買副牌,but 揾唔到 lo
不過買左包糖,臨走嗰陣仲買左杯雪糕 ar
嘩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
肥死 la

尋曰,short 左 lo
原本諗住蚊個NDS 插 So
點知上下分開左,見到入面D野
無啦啦好似傻左咁,擺左隻手指落去 lo
就係咁就觸電 la
超囧 lo
係人都知插著既電掣係有電 ge la
唉....................................

|
2010-08-10  |
分類: 未分類 |
宜家有少少鐘意上yahoo Bid 野
今日朝早,一早起身去左對面匯豐入$$
我明明望到招牌係匯豐先入 ge ma
(唔知係未訓醒)
我入到間銀行見到 嘩!!!勁少人 wo
(因為ar 媽話匯豐好多人 ge bo)
之後,咦!到我 la 喎.
緊係行埋去 la
我同個職員講:唔該,幫入e個銀碼落e個户口
佢話e個户口係匯豐 ge
我話乜e到唔係匯豐咩
佢話唔係呀,e到係上海商業 lo
勁樣衰 lo

|
2010 年 8 月 8 日 星期日  |
2010-08-08  |
分類: 未分類 |
宜家機乎日日都屈係屋企 lo
悶到爆炸 lo
日日都係到做宅男,簡直想死 la
 |
2010 年 7 月 30 日 星期五  |
2010-07-30  |
分類: 未分類 |
今日好 kai 心 ar
約左個 fd係禾輋商場到等
由於驚自己甩佢底
所以早左兩個鐘頭去到(聽落真係傻傻地)
因為佢好耐都未到,我就周圍行下
不過行完就勁攰 lo

|
2010-07-28  |
分類: 未分類 |
都唔知點解有 D人可以交低D工作俾人
但係佢又唔相信此人能否信任
就算你自己親人又點 ar
佢遲終都唔會信任你 ge la
佢淨係識坐係到做指揮官
自己又唔識親力親為
淨係識係人面前指指點點

(配合宜家既心情)
睛天霹靂
|
2010 年 7 月 24 日 星期六  |
2010-07-24  |
分類: 未分類 |
唔知做乜
由尋晚開始又不安又驚
但又唔知驚乜
有時又覺得自己好 lonely

|
2010 年 7 月 23 日 星期五  |
2010-07-23  |
分類: 未分類 |
都有好耐冇打邊qz la
放暑假原來真係好 bore ge
唔係玩就做功課
我有時反而覺得翻學比放假有趣得多
放長假零舍bore,如果翻左勁多日學,放一兩日假都幾開心架 bo
總之,放長假就悶到爆 la
唉!........ |
2010 年 7 月 12 日 星期一  |
2010-07-12  |
分類: 未分類 |
我啱啱先知我呀嫲姓屈架 lo
又好Q鐘意鬧人似隻牛lo
如果我係牛就撞Q死左你好耐 la
佢越黎越賤
真係勁想摑佢 lo
個樣柒下柒下自己又唔知 lo
正一八婆

|
2010-07-03  |
分類: 未分類 |
我見今日成三十幾度咪去糖圓園到食冰
之後,由屋企開始行到去好運中心
行行下見到麥子,劉啟俊,賴漢峰,王德洪
去到糖圓園嗰陣,叫左個密瓜味雪花冰
由於嗰度有冷氣既關係,竟然愈食愈凍 lo
又去左撈一番到食撈撈
再去山崎到買麵包番屋企 eat |
2010-07-02  |
分類: 未分類 |
尋日去左表姐屋企到燒野食
呀媽今日就喉嚨發炎
去左睇醫生,呀媽睇完醫生eat 左嗰個Doctor俾既藥就坐左係到扯蝦 la
係咁扯蝦超唔服 ar
之後,就叫左+字車入醫院
呀媽叫埋呀妹陪佢入醫院
唔知呀媽宜家點呢?

好野
呀 ma冇事lui
原來係藥物敏感炸
好彩冇事姐 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|