|
|
2010 年 3 月 22 日 星期一  |
2010-03-22  |
分類: 未分類 |
今日好無奈囉
無啦啦俾老師8上枱
雖然我同羅景唔算最friend
但係講又唔係,唔講又唔得喎
如果我話唔知老師都唔信啦
我真係見到佢描著D人黎掟囉
宜家見到佢間中會有D尷尬囉 !!!

|
2010 年 3 月 19 日 星期五  |
| 2010-03-19 |
分類: 未分類 |
-- ♥個人資料`; --*
1.你叫乜名!?★ - 蘇永賢
2.有咩花名?!★ - 肥So
3.幾時生日!?★ - 01-19
4.今年貴根?!★ - 15
5.係男定係女!? ★ - 男
6.住邊?!★ - 香港
7.有冇釘耳(如有. 幾多隻)!?★ - 冇
8.電話咩台?!★ -people
9.電話咩型號!?★ -唔知喎
10.聽緊咩歌?! ★ - Backstreet Boys incomplete
*-- ♥學校`; --*
11.讀邊個!?★ - BKKSS
12.揀呢間學校有冇原因?! ★ - 呀哥係到讀
13.咩班, 幾號!?★ -1B/30
14.班主任係乜水?!★ - 胡啟思
15.覺得呢間學校點!? ★ -好舊
16.學校大唔大?! ★ - ok la
17.校長係男定係女!? ★ -男
18.參加左咩課外活動?! ★ - JPC
19.邊個miss最索/靚女!? ★ - 冇
*-- ♥屋企`; --*
21.有冇兄弟姊姊!? ★ - 有
22.屋企有乜人?! ★ -呀媽&呀哥&呀妹&老豆
23.家族性乜!? ★ - 蘇
24.中意daddy定媽咪多啲?! ★ - 呀媽
25.最中意屋企邊個!? ★ - 冇
26.最憎又係邊個?! ★ - 呀爸
27.屋企人對你好唔好!? ★ - 好
28.仲想唔想要家姐ah哥/細佬妹?! ★ - 唔想
29.喜歡這個家嗎!? ★ - 鍾意
30.如果比你再揀`你仲會唔會揀佢地做你屋企人?! ★ - 會
*-- ♥愛情`; --*
31.有冇中意人!? ★ - 冇
32.果個人又中唔中意你?! ★ - ???
33.依家有冇拍拖!? ★ - 冇
34.有冇後悔過愛佢?!★ -唔知呢
35.拍過幾多次拖!? ★ - 冇
36.最難忘係邊次?! ★ - 冇
37.有冇一段感情係想返轉頭!? ★ - 冇
38.信唔信一見鐘情?! ★ -信
39.你有冇為過現時伴侶喊!? ★ - 冇
40.初戀係幾時?! ★ - 冇
*-- ♥朋友`; --*
41.邊個最GAG!? ★ - 扭計俊
42.邊個最成熟?! ★ -我
43.邊個最叻!? ★ - 翔翔
44.邊個最傻?! ★ - Kai 敏
45.邊個最懂你心!? ★ - 暫時未有
46.邊個最靚女?! ★ - 晞晞
47.邊個最靚仔!? ★ - 冇
48.邊個識得最耐?! ★ -段卓希
49.邊個最可愛!? ★ - 扭計俊
50.邊個最有米?! ★ - 朱仔
51.邊個最受歡迎!? ★ -淇
52.邊個最玩得?! ★ - 冇
53.邊個最懂事!? ★ - 我
54.邊個最中意吹水?! ★ - 冇
55.邊個最懶!? ★ - 黎膠
56.邊個最kai?! ★ -kai敏
57.邊個最高!? ★ -薯仔
58.邊個最nice?! ★ - 晞晞
59.邊個最白!? ★ - 彭百鴻
60.友情* 對你黎講`重唔重要?! ★ - 好重要
*-- ♥MC`; --*
61.飛輪海/棒棒堂!? ★ - 鍾意飛輪海多D
62.友情/愛情?! ★ - 友情
63.MSN/ICQ!? ★ - MSN
64.XANGA/QOOZA?! ★ - Qooza
65.喊/笑!? ★ - 笑
66.冬天/夏天?! ★ - 冬天
67.單身/拍拖!? ★ - 單身
68.電話/電腦?! ★ - 電腦
69.Nike/Addidas!? ★ - Nike
70.中文/英文?! ★ -中文
*-- ♥最愛`; --*
71.最愛的歌手!? ★ -飛輪海
72.最愛的一句歌詞?! ★ - Forget
74.最愛的顏色!? ★ -red
75.最愛的科目?! ★ -科學
76.最愛的國家!? ★ - 日本
77.最愛的運動?! ★ - Badminton
*-- ♥TAG`; --* (Tag比較常上網果D)
78.tag比十個人`! ★
[a-] 詩程
[b-] 晞晞
[c-] 淇
[g-] 翔翔
[h-] 黎健成
[j-] 王德洪
79.a同h係咩關係!? ★ -同學
80.b同d有冇可能發展?! ★ - 冇
81.c中唔中意g!? ★ - 唔中意
82.f係一個點既人?! ★ - 衰人
83.你喜歡i 嗎!? ★ - no
84.e係咪搞gag份子?! ★ -係
85.j住邊!? ★ - 沙田
86.你有冇中意過c!? ★ - 冇(大家到係女仔)
87.g的姓氏?! ★ - 張
88.b有冇拍拖!? ★ - 冇
89.你點識f?! ★ - 同間學校
90.i係咪你的追求者!? ★ -
91.a幾多歲?! ★ - 唔係
92.d有錢嗎!? ★ - 唔知
93.你覺得h如何?! ★ - 好白痴
94.同e識左幾耐!? ★ - 6個月
95.j喜歡既歌手係邊個?! ★ - 唔知
*-- ♥LAST`; --*
96.覺得呢個100問點!? ★ - 好煩
97.恨點你做這個100問的人嗎?! ★ - No la
98.你喜歡做100問嗎!? ★- ok啦
99.承上. 點解?! ★ -唔知
100.做完啦; 快啲恭喜自己啦xddd ★ - 哦-3- |
2010 年 3 月 18 日 星期四  |
| 2010-03-18 |
分類: 未分類 |
男班長都唔知係咪痴線架
你咁對著我隻手黎打
打到我勁痛 lo
屌你呀
最無奈既係,今朝葉+豪無啦啦叫我開locker
佢竟然放佢我籃球入去 lo
無奈到爆炸
|
2010 年 3 月 14 日 星期日  |
2010-03-14  |
分類: 未分類 |
今日冇出個街,超悶呀
係屋企狂down電影睇
全日都係到玩電腦
玩facebook and 開msn
悶到嘔電
|
2010 年 3 月 12 日 星期五  |
2010-03-12  |
分類: 未分類 |
今日放左學為左清潔比賽張分紙走上走落
係咁搵林老師,都見唔到佢囉
最後,張分紙就俾左Miss 伍 keep
今日超少功課呀
大部分功課多數係學校做完啦
|
2010 年 3 月 11 日 星期四  |
| 2010-03-11 |
分類: 未分類 |
都唔知D校長
咁差鍾意黎睇我地上堂
今日德育堂有睇
聽日中文孖堂又睇
佢係未痴線架

今日彭百鴻德育堂超好笑囉
佢既大志係食軟飯囉
嫁個有錢女

|
2010-03-09  |
分類: 未分類 |
今朝一出門口,就落大雨呀
搞到成身濕哂
不過,好彩今日係P.E堂著左橙皮
今日,唔知點解我係咁串陳威 lo
都唔知自己係未short 左
今日好凍呀

|
2010 年 3 月 2 日 星期二  |
| 2010-03-02 |
分類: 未分類 |
今日體育堂跑左9分鐘試
唔知點解次次都跑唔夠數
放學去左臺北站買嘢飲
又去埋乙明食魚蛋
其實我原本諗住去食糖家小館架
聽日超唔想去抽血囉
救命呀
|
2010 年 3 月 1 日 星期一  |
2010-03-01  |
分類: 未分類 |
今日係第4堂睇左個擬似真人版多啦A夢
係班主任節到聽左個關於痙攣既講左
有好多人悶訓着左
不過我都差D訓着呀
悶到嘔電囉
唔知點解番到屋企先累 lo
哎吔
聽日超唔想跑9分鐘跑步考試呀!!!
|
2010 年 2 月 24 日 星期三  |
| 2010-02-24 |
分類: 未分類 |
今日去完嘉道理農場
好累
一番屋企就攤落床到訓覺
最慘係仲有功課做lo
仲係Maths添
-_-''' |
2010 年 2 月 23 日 星期二  |
| 2010-02-23 |
分類: 未分類 |
今日P.E堂老師話下次考跑步
慘啦.......肯定又要重跑啦
好想有人陪我去跑步同打羽毛球呀
跑步又可以令我減肥and可以耐跑D呀 |
2010 年 2 月 17 日 星期三  |
2010-02-17  |
分類: 未分類 |
今日去左UA睇72家租客
超好笑ar
最好笑係黃宗澤踩屎嗰到

自己一個去睇好悶呀
買左一桶大爆谷,食到嘔咁滯
希望下次可以同D classmates一齊去睇啦

|
2010 年 2 月 15 日 星期一  |
| 2010-02-15 |
分類: 未分類 |
係屋企到呆坐
又唔去拜年
好悶呀!!!
真係有D想去睇戲
但係初二、初三D戲飛六幾蚊
所以我諗住星期三去睇<<72家租客>>
|
2010 年 2 月 14 日 星期日  |
2010-02-14  |
分類: 未分類 |
今日係大年初一
祝
大家
身體健康
學業進步
新年快樂
|
| 2010-02-10 |
分類: 未分類 |
好慘呀
今日遲到

係校務處企左一陣就返去上堂
落堂後,蔡雯雯黎ask人借科學書
之後我就借左俾佢
但係到我ask佢還書嗰陣佢又話還左俾我
但係我又揾唔到
唔邊唔見咗!!!

|
| 2010-02-09 |
分類: 未分類 |
今日好累呀

上完P.E堂已經成個散哂
上埋中史已經想訓覺la

|
2010 年 2 月 6 日 星期六  |
| 2010-02-06 |
分類: 未分類 |
好慘呀
將本音樂書擺左係學校櫃桶呀
不過我幾醒呀
我叫左翔翔幫我影印佢自己本音樂嗰2頁
因為要背So Fa name呀 |
2010 年 2 月 5 日 星期五  |
| 2010-02-05 |
分類: 未分類 |
今日中文堂要作文呀
個題目超難作lo
個題目係:忘不了的瑣事
黎膠幾勁呀
佢用2堂時間作左30個字
小到乜咁
打左放學鐘
無la la王老師叫我個名幾驚呀
原來王老師叫我帶佢去中五個課室
之後王老師叫我係門口等佢
都唔知王老師同黎膠講左D咩呢?
黎膠出到嚟喊到收唔聲喎
竟然一邊上4樓一邊喊喎
超搞笑呀 |
2010 年 2 月 4 日 星期四  |
2010-02-04  |
分類: 未分類 |
我今日買到la

貓爪手套 |
2010 年 2 月 3 日 星期三  |
| 2010-02-03 |
分類: 未分類 |
今日學校有年宵攤位
我見到一隻貓爪手套超得意呀
最衰今日冇錢la
我聽日一定要買到 !!! |
2010 年 2 月 1 日 星期一  |
| 2010-02-01 |
分類: 未分類 |
今日中文有份功課,超難做
嗰份1 mins 講稿,難做到喊呀
今日我做左家政科組長
不過,個 Miss Lo好Q煩
而家下學期好慘ar
每逢星期三/四,要番數學補底班

|
2010 年 1 月 28 日 星期四  |
| 2010-01-28 |
分類: 未分類 |
今日唔知點解好累 !!!

今日調左位呀
我調左去第1行第3個
翔翔與我相隔1個位ar

|
2010 年 1 月 21 日 星期四  |
| 2010-01-21 |
分類: 未分類 |
今日唔知點解上完數學堂
之後勁晏訓

放學左學,翔翔叫我陪佢去無印買筆!!! |
2010 年 1 月 20 日 星期三  |
| 2010-01-20 |
分類: 未分類 |
今日好開心呀
因為Maths 科老師冇番
今日勁少功課,只得佛學作業同佛學生字
|
2010 年 1 月 19 日 星期二  |
| 2010-01-19 |
分類: 未分類 |
今日,我祝自己生日快樂
我覺得我自己好倒霉,今朝交簿俾科長
點知本簿唔見咗
嚇餐死
原來係俾人攞左黎抄
最慘係全屋冇乜人記得我生日......-_- |
2010 年 1 月 17 日 星期日  |
2010 年 1 月 15 日 星期五  |
| 2010-01-15 |
分類: 未分類 |
今日同阿媽and阿妹出咗旺角飲茶
無 la la 後面好嘈喎
原來有兩個女人喺到講粗口
之後另一個女人攞起人哋D碗掟人喎
後來,阿媽同我阿妹去左買皮鞋
今日累到扒街咁滯!!!

|
2010 年 1 月 10 日 星期日  |
2010-01-10  |
分類: 未分類 |
今日夜晚係屋企打邊爐
阿媽買左2磅肥牛,不過食唔哂
天日就要背So Fa name
而家仲未背熟呀
昨晚我同我阿妹、阿媽一齊係到整饅頭食
我阿妹將D饅頭整左D怪怪地既形狀出黎
嗰晚,我阿妹仲擺左粒朱古力落個饅頭入面
之後攞左去蒸
點知粒chocolate 溶左少少

|
2010 年 1 月 5 日 星期二  |
| 2010-01-05 |
分類: 未分類 |
今日派埋其他卷
有幾科唔合格
有幾科又僅僅合格
最慘係學校年年都會請中國香港划艇會嚟
之後老師叫我哋做呢個1分鐘嗰個陸上划艇機測試
累到我哋扒街咁滯 |
2010 年 1 月 1 日 星期五  |
| 2010-01-01 |
分類: 未分類 |
今日同丫媽去左大埔食早餐
之後就狂行街狂買嘢
番嚟屋企嗰陣攞住一袋二袋,好似搬屋咁!!!
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|