★肥蘇日記★
sowingyin97
暱稱: 肥So
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
My FB
Charlie So

建立你的 Facebook 電子名片
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
最新文章
2012-05-25
2012-05-15
2012-05-12
2012-05-05
2012-04-30
網站連結
iGoogle
tvb.com
佛教覺光法師中學
雅虎香港
2010 年 6 月 30 日  星期三   晴天


2010-06-30 分類: 未分類

 講番前日,放學嗰陣陪個同學去馬鐵
過馬路嗰陣,一架的士走過我同佢下半身都濕左
超囧 lo

今日番學勁 bore lo
集會嗰陣睇升旗
聽講座仲bore喎
聽聽下真係有小小想訓 lo

放學,去左學生會攞番D locker既按金
勁多人喎

 

 



2010 年 6 月 21 日  星期一   晴天


2010-06-21 分類: 未分類

 好嘢........ ,終於考完試 lu
但係試後活動搞埋哂D咩 PATH嘉許典禮
肯定悶到飛起 la

不過放早,又唔知番到屋企有D咩做
簡直悶到發癲 la




2010 年 6 月 4 日  星期五   陰天


2010-06-04 分類: 未分類

 今日Maths堂 Miss 張無 la la 單打我哋
話我哋咩<自掃門前雪>-------------簡單黎講即係話我哋【自私】lo
超Kai lo

我差唔多用哂學校全日既休息時間黎温份應用
不過起碼都有
23.8
但係 Miss 王話24分以下要留低再測多次
好彩Miss Wong話見到我好努咁做,所以就俾我走 lu



2010 年 6 月 3 日  星期四   陰天


2010-06-03 分類: 未分類

 呢幾日D老師成日都小測同小測
煩到嘔lo

今日家政室無 la la火燭 ar
之後全校D人去出哂去操場

慘 la
聽日中文補測張應用 lo
應用張 test 勁難 lo

今日補底,勁早放ar
一對完份卷就走得 la

可能係因為 Miss 要去考試掛 



2010 年 6 月 1 日  星期二   雨天


2010-06-01 無奈 分類: 未分類

 唔知點解呢兩日都好攰囉

e排 d老師都唔知係未變態架
成日都叫人罸抄呢樣嗰樣

今日無冷氣日.
我仲以為今日會勁熱添
竟然係好涼 lo 
Ha ha



2010 年 5 月 24 日  星期一   晴天


2010-05-24 開心 分類: 未分類

今日十點幾起身同呀媽去左馬鞍山到食KFC
食完,去左百佳買左好多嘢.
就走嗰陣見到個袋,好令架
呀媽就買左俾我,重叫我俾心機讀書呀
之後就趕返屋企擺低 d野

相:↓↓↓↓↓↓↓↓(朦左D)

去bodycheck,隔左一年都係重左少少炸

 



2010 年 5 月 18 日  星期二   酷熱


2010-05-18 分類: 未分類

 今日個乜野佛誕吉祥大會勁悶囉
無 la la 謝狗叫我地嗰行留低囉

PE堂熱到痴線
排球都幾好玩架啵

 



2010 年 5 月 14 日  星期五   晴天


2010-05-14 開心 分類: 未分類

 今日lunch嗰I.S小測
勁難law
由其是講
物質是甚麼?呢題

放左學同翔翔,屍體,詩程,紫菜,晞晞,肥琼,25一齊去左7仔食嘢
之後去左博康到hea 
翔翔無端端係到嘔喎

大家走哂之後,番屋企途中見到Miss 馮,李sir
閃左

 



2010 年 5 月 11 日  星期二   陰天


2010-05-11 鬱悶 分類: 未分類

 今日番到屋企勁攰囉

PE堂又係到玩前滾翻囉
堂堂都玩喺未痴線架

佛學堂;要默生字囉,冇温,之後勁快睇左陣
EP ; 睇功夫熊貓,勁好笑喎
PTH ; 悶到抽筋囉
中文堂 ; 好專心咁改正

好Ya ; 唔洗見家長 ha ha  ^_^



2010 年 5 月 10 日  星期一   晴天


2010-05-10 分類: 未分類

 今日放左學同翔翔,詩程去左7仔
係嗰到見到
威少,晞晞,紫菜
之後佢地都閃左
仲見到
屍體晞晞,25黎左

翔翔等完車
我都鬆人



2010 年 5 月 8 日  星期六   晴天


2010-05-08 分類: 未分類

今晚原本諗住去城門河跑步架
不過坐坐下就冇去 Lu



2010 年 5 月 5 日  星期三   晴天


2010-05-05 分類: 未分類

今日因為中二中三既專題研習匯報日
所以唔關事嗰D全部放半日假

放左學番到屋企玩到連功課都唔記得左打添



2010 年 5 月 2 日  星期日   晴天


2010-05-02 無奈 分類: 未分類

救命呀

本英文書擺低左係學校
但係聽書仲要默書添

但係聽日仲有體育科小測囉



2010 年 4 月 29 日  星期四   雨天


2010-04-29 忿怒 分類: 未分類

宜家超唔撚据朱仔囉
佢又孤寒喎
問佢借乜撚野,都要計$囉

就算我真係差你$
都唔洗成日講囉

佢正一On 9仔
宜家勁多人超唔撚据佢囉



2010 年 4 月 26 日  星期一   晴天


2010-04-26 疲倦 分類: 未分類

今日勁攰囉

無啦啦俾副班主任揀中,去綠田園奸田,整麵包,整再造紙
勁無聊囉
落係勁長的樓梯都冇乜嘢
上番去嗰陣,
攰到斷氣
如果俾我揀,我寧願番學校上堂享受冷氣算啦
仲好過係到喂蚊,哂太陽



2010 年 4 月 25 日  星期日   晴天


2010-04-25 愉快 分類: 未分類

今日去左圖書館還書.
還完書,去左好運行下

之後,勁無聊去左行城門河
 



2010-04-25 忿怒 分類: 未分類

 夜晚係到做生活寫作
做到超撚興
諗來諗去都諗唔到點作囉

枝筆寫寫下冇左墨lo
之後,勁大力掟落地下,筆頭碎左



2010 年 4 月 21 日  星期三   酷熱


2010-04-21 愉快 分類: 未分類

今日派卷呀
不過我早退走左

拜完山,番到屋企擺低書包去左買飯
之後去左臺北站買嘢飲
又去左屈臣氏幫阿媽買嘢




2010 年 4 月 20 日  星期二   晴天


2010-04-20 分類: 未分類

好緊張呀
數學科老師話聽日派卷啦

不過聽日 lunch我就走左

Ha,ha......




2010 年 4 月 18 日  星期日   晴天


2010-04-18 分類: 未分類

今日朝早食完早餐後
玩電腦玩到一點幾
之後,3:00開始溫書
温温下訓着左
醒左已經係5:30



 



2010 年 4 月 17 日  星期六   清涼


2010-04-17 鬱悶 分類: 未分類

尋晚成家人去左家食飯
去到差唔多11:30

今日冇去嗰街,勁悶
温左三個鐘頭書

原本坐係將床到温
坐坐下勁想訓係到温
不過,差點訓着
最後,就企左係到温


 



2010 年 4 月 14 日  星期三   晴天


2010-04-14 開心 分類: 未分類

今日換完衫落街買嘢
之後,見到
晞晞屍體女班長詩程兩個路人甲乙
一齊去左博康買手卷

晞晞屍體走左,女班長都走埋

之後,詩程叫我陪佢去7仔食嘢&等車
等車嗰陣見到兩個小學同學囉



2010 年 4 月 12 日  星期一   陰晴不定


2010-04-12 鬱悶 分類: 未分類

尋晚,無 la la 俾人嘈醒左
搞到訓極都訓唔番 lo
搞到成3點幾先訓得著
朝早都差D唔知醒
好彩較左好多個鬧鐘

今日勁少功課呀
差少少就做哂功課啦

臨近統測大家都要努力溫習
 



2010 年 4 月 8 日  星期四   雨天


2010-04-08 分類: 未分類

EP 嗰份Reading Report 勁難做 lo

宜家朝早係到玩電腦
夜晚係到温書



2010 年 4 月 4 日  星期日   晴天


2010-04-04 分類: 未分類

e排勁悶
冇街去囉
差唔多日日都係屋企訓覺
超悶 lo

都唔知點解學校俾功課會俾Book Report 囉
連掂都唔想掂呀

我寧願番學算啦
放假勁悶 lo



2010 年 4 月 2 日  星期五   雨天


2010-04-02 開心 分類: 未分類

今日同晞晞,楊紫淇,屍體,翔翔,肥琼,詩程,二五
佢地一齊去唱 K
唱完K出到去個天已經黑哂
仲落埋雨
去左臺北站買嘢飲
再去埋許留山

之後,晞晞買埋M記就走左
淨番詩程,我,肥琼
我哋去番好運,買左條電話繩
好令架

到我走嗰陣,勁大雨囉
番到屋企已經全身濕哂 lo

無啦啦,香片打黎屌撚我囉

 



2010 年 3 月 31 日  星期三   晴天


2010-03-31 分類: 未分類

今日勁快做完功課啦

今日落堂就做哂功課啦
好嘢,星期五有街去

朱仔今日比老師鬧超心涼囉
抵你死啦,最好就送個缺點添囉
Ha ha

 



2010 年 3 月 27 日  星期六   晴天


2010-03-27 開心 分類: 未分類

今日夜晚呀媽整蛋撻



2010 年 3 月 25 日  星期四   晴天


2010-03-25 開心 分類: 未分類

今日原來諗住係班房到玩架
不過,我見成半班人係到
咪走左去電腦室到玩Facebook and Qooza
都唔知算唔算好彩

今日留係班房玩D人竟然俾Miss 見到哂囉
仲好似話要記嘢添呀

都唔知點解學校唔俾D一學生留係課室?
 



2010 年 3 月 24 日  星期三   晴天


2010-03-24 分類: 未分類

今日Miss 伍話遲D會有個插班生黎
之後,佢係第6堂黎左

放學後有個實驗試要考
超難 law
收到份卷諗左成1分鐘 and 睇下C程先知點做炸
難到嘔電 law