|
|
2010 年 6 月 30 日 星期三  |
| 2010-06-30 |
分類: 未分類 |
講番前日,放學嗰陣陪個同學去馬鐵
過馬路嗰陣,一架的士走過我同佢下半身都濕左
超囧 lo
今日番學勁 bore lo
集會嗰陣睇升旗
聽講座仲bore喎
聽聽下真係有小小想訓 lo
放學,去左學生會攞番D locker既按金
勁多人喎
|
2010 年 6 月 21 日 星期一  |
| 2010-06-21 |
分類: 未分類 |
好嘢........ ,終於考完試 lu
但係試後活動搞埋哂D咩 PATH嘉許典禮
肯定悶到飛起 la
不過放早,又唔知番到屋企有D咩做
簡直悶到發癲 la

|
2010 年 6 月 4 日 星期五  |
| 2010-06-04 |
分類: 未分類 |
今日Maths堂 Miss 張無 la la 單打我哋
話我哋咩<自掃門前雪>-------------簡單黎講即係話我哋【自私】lo
超Kai lo
我差唔多用哂學校全日既休息時間黎温份應用
不過起碼都有23.8分
但係 Miss 王話24分以下要留低再測多次
好彩Miss Wong話見到我好努咁做,所以就俾我走 lu |
2010 年 6 月 3 日 星期四  |
| 2010-06-03 |
分類: 未分類 |
呢幾日D老師成日都小測同小測
煩到嘔lo
今日家政室無 la la火燭 ar
之後全校D人去出哂去操場
慘 la
聽日中文補測張應用 lo
應用張 test 勁難 lo
今日補底,勁早放ar
一對完份卷就走得 la
可能係因為 Miss 要去考試掛 |
2010 年 6 月 1 日 星期二  |
2010-06-01  |
分類: 未分類 |
唔知點解呢兩日都好攰囉
e排 d老師都唔知係未變態架
成日都叫人罸抄呢樣嗰樣
今日無冷氣日.
我仲以為今日會勁熱添
竟然係好涼 lo
Ha ha |
2010 年 5 月 24 日 星期一  |
2010-05-24  |
分類: 未分類 |
今日十點幾起身同呀媽去左馬鞍山到食KFC
食完,去左百佳買左好多嘢.
就走嗰陣見到個袋,好令架
呀媽就買左俾我,重叫我俾心機讀書呀
之後就趕返屋企擺低 d野
相:↓↓↓↓↓↓↓↓(朦左D)

去bodycheck,隔左一年都係重左少少炸
|
| 2010-05-18 |
分類: 未分類 |
今日個乜野佛誕吉祥大會勁悶囉
無 la la 謝狗叫我地嗰行留低囉
PE堂熱到痴線
排球都幾好玩架啵
|
2010 年 5 月 14 日 星期五  |
2010-05-14  |
分類: 未分類 |
今日lunch嗰I.S小測
勁難law
由其是講
物質是甚麼?呢題
放左學同翔翔,屍體,詩程,紫菜,晞晞,肥琼,25一齊去左7仔食嘢
之後去左博康到hea
翔翔無端端係到嘔喎
大家走哂之後,番屋企途中見到Miss 馮,李sir
閃左
|
2010 年 5 月 11 日 星期二  |
2010-05-11  |
分類: 未分類 |
今日番到屋企勁攰囉
PE堂又係到玩前滾翻囉
堂堂都玩喺未痴線架
佛學堂;要默生字囉,冇温,之後勁快睇左陣
EP ; 睇功夫熊貓,勁好笑喎
PTH ; 悶到抽筋囉
中文堂 ; 好專心咁改正
好Ya ; 唔洗見家長 ha ha ^_^ |
2010 年 5 月 10 日 星期一  |
| 2010-05-10 |
分類: 未分類 |
今日放左學同翔翔,詩程去左7仔
係嗰到見到威少,晞晞,紫菜
之後佢地都閃左
仲見到屍體同晞晞,25黎左
陪翔翔等完車
我都鬆人 |
2010 年 5 月 8 日 星期六  |
| 2010-05-08 |
分類: 未分類 |
今晚原本諗住去城門河跑步架
不過坐坐下就冇去 Lu

|
2010 年 5 月 5 日 星期三  |
| 2010-05-05 |
分類: 未分類 |
今日因為中二中三既專題研習匯報日
所以唔關事嗰D全部放半日假
放左學番到屋企玩到連功課都唔記得左打添 |
2010 年 5 月 2 日 星期日  |
2010-05-02  |
分類: 未分類 |
救命呀
本英文書擺低左係學校
但係聽書仲要默書添
但係聽日仲有體育科小測囉

|
2010 年 4 月 29 日 星期四  |
2010-04-29  |
分類: 未分類 |
宜家超唔撚据朱仔囉
佢又孤寒喎
問佢借乜撚野,都要計$囉
就算我真係差你$
都唔洗成日講囉
佢正一On 9仔
宜家勁多人超唔撚据佢囉 |
2010 年 4 月 26 日 星期一  |
2010-04-26  |
分類: 未分類 |
今日勁攰囉
無啦啦俾副班主任揀中,去綠田園奸田,整麵包,整再造紙
勁無聊囉
落係勁長的樓梯都冇乜嘢
上番去嗰陣,攰到斷氣
如果俾我揀,我寧願番學校上堂享受冷氣算啦
仲好過係到喂蚊,哂太陽 |
2010 年 4 月 25 日 星期日  |
2010-04-25  |
分類: 未分類 |
今日去左圖書館還書.
還完書,去左好運行下
之後,勁無聊去左行城門河
|
2010-04-25  |
分類: 未分類 |
夜晚係到做生活寫作
做到超撚興
諗來諗去都諗唔到點作囉
枝筆寫寫下冇左墨lo
之後,勁大力掟落地下,筆頭碎左 |
2010-04-21  |
分類: 未分類 |
今日派卷呀
不過我早退走左
拜完山,番到屋企擺低書包去左買飯
之後去左臺北站買嘢飲
又去左屈臣氏幫阿媽買嘢
|
2010 年 4 月 20 日 星期二  |
| 2010-04-20 |
分類: 未分類 |
好緊張呀
數學科老師話聽日派卷啦
不過聽日 lunch我就走左
Ha,ha......

|
2010 年 4 月 18 日 星期日  |
| 2010-04-18 |
分類: 未分類 |
今日朝早食完早餐後
玩電腦玩到一點幾
之後,3:00開始溫書
温温下訓着左
醒左已經係5:30

|
2010-04-17  |
分類: 未分類 |
尋晚成家人去左家食飯
去到差唔多11:30
今日冇去嗰街,勁悶
温左三個鐘頭書
原本坐係將床到温
坐坐下勁想訓係到温
不過,差點訓着
最後,就企左係到温
|
2010 年 4 月 14 日 星期三  |
2010-04-14  |
分類: 未分類 |
今日換完衫落街買嘢
之後,見到晞晞、屍體、女班長、詩程同兩個路人甲乙
一齊去左博康買手卷
晞晞同屍體走左,女班長都走埋
之後,詩程叫我陪佢去7仔食嘢&等車
等車嗰陣見到兩個小學同學囉
|
2010-04-12  |
分類: 未分類 |
尋晚,無 la la 俾人嘈醒左
搞到訓極都訓唔番 lo
搞到成3點幾先訓得著
朝早都差D唔知醒
好彩較左好多個鬧鐘
今日勁少功課呀
差少少就做哂功課啦
臨近統測大家都要努力溫習
|
2010 年 4 月 8 日 星期四  |
| 2010-04-08 |
分類: 未分類 |
EP 嗰份Reading Report 勁難做 lo
宜家朝早係到玩電腦
夜晚係到温書 |
2010 年 4 月 4 日 星期日  |
| 2010-04-04 |
分類: 未分類 |
e排勁悶
冇街去囉
差唔多日日都係屋企訓覺
超悶 lo
都唔知點解學校俾功課會俾Book Report 囉
連掂都唔想掂呀
我寧願番學算啦
放假勁悶 lo |
2010 年 4 月 2 日 星期五  |
2010-04-02  |
分類: 未分類 |
今日同晞晞,楊紫淇,屍體,翔翔,肥琼,詩程,二五
佢地一齊去唱 K
唱完K出到去個天已經黑哂
仲落埋雨
去左臺北站買嘢飲
再去埋許留山
之後,晞晞買埋M記就走左
淨番詩程,我,肥琼
我哋去番好運,買左條電話繩
好令架
到我走嗰陣,勁大雨囉
番到屋企已經全身濕哂 lo
無啦啦,香片打黎屌撚我囉
|
2010 年 3 月 31 日 星期三  |
| 2010-03-31 |
分類: 未分類 |
今日勁快做完功課啦
今日落堂就做哂功課啦
好嘢,星期五有街去
朱仔今日比老師鬧超心涼囉
抵你死啦,最好就送個缺點添囉
Ha ha
|
2010 年 3 月 27 日 星期六  |
2010 年 3 月 25 日 星期四  |
2010-03-25  |
分類: 未分類 |
今日原來諗住係班房到玩架
不過,我見成半班人係到
咪走左去電腦室到玩Facebook and Qooza
都唔知算唔算好彩
今日留係班房玩D人竟然俾Miss 見到哂囉
仲好似話要記嘢添呀
都唔知點解學校唔俾D一學生留係課室?
|
2010 年 3 月 24 日 星期三  |
| 2010-03-24 |
分類: 未分類 |
今日Miss 伍話遲D會有個插班生黎
之後,佢係第6堂黎左
放學後有個實驗試要考
超難 law
收到份卷諗左成1分鐘 and 睇下C程先知點做炸
難到嘔電 law

|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|