| soyin2005 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2006 年 7 月 3 日 星期一  |
| 2006-07-03 |
分類: 未分類 |
今日返十點三.....
但唔知y六點十就起左身~
尋晚仲要係一點先瞓.........
今日到阿J去黃大仙等我~
我九點四就落左去~
等等下個肚超痛~
仲痛到流哂汗~
真係好痛呀.....
等左超耐佢先到~
跟住一起行返學~
返去又聽d無聊的talk~
唉.....浪費了我的時間~
放左學之後....
出左旺角行街街~
陪阿J去剪頭髮~
足足剪左個半鐘呀.....
等到就快悶死啦~
跟住係咁耳行下旺中就走人~
返到屋企又要出門口~
BECAUSE我......
阿叔入左醫院.....
佢俾蛇咬親呀......
跟住六點半返左屋企啦
|
2006 年 7 月 2 日 星期日  |
| 2006-07-02 |
分類: 未分類 |
今日熄冷氣嗰陣~
我就醒左啦~
都唔知點解~
今日好鬼死熱呀~
都唔知咩鬼天氣~
我又係度煲劇啦....
仲有三集到啦.....
唔打住啦....
|
|
|
|