悶到嘔泡啦~
呢個星期成日都係度溫書~
仲有六日要對住本書呀~
唉~都悶死啦~六日之後~
今日一早起左身~
又係係度溫書-----geog~
溫到搭十~就起身啦~
跟住搭三打俾janice~
同佢傾傾下就傾到搭五~
佢叫我去石峽尾等佢~
佢講左好耐我先肯去~
去到好似搭九~
跟住一起上學去~
返到去測完~
跟住仲要留低eng discuued~
唉~講起到過得好"火羅"呀~
我寫左好多嘢嫁ma~
跟住三min討論~
阿邵講完我咪講lor~
點知一開口就講左"I suggest vicky sui say thats.........."
跟住唔知後面唔知點講~
跟住就冇出聲啦~
到拉尾先知自己講錯嘢~
其實我係想講"I agreed that vicky sui say that idea"
慘呀~跟住都唔好意思講落去~
就咁冇哂分啦~媽咪呀~
唉~
msn有隻狗亂咁吠~
其實佢係我前度bf~
一開口就係到串我~
我咪串返佢lor~
跟住我索性唔理佢~
咁x煩~
正pk呀~
|